Na de lancering | Sonn Franken

05-02-2018

Na de lancering

De lancering was prachtig. Als je je eigen boek in je handen geduwd krijgt, is dat een geweldig gevoel. Al je emoties komen samen in dat ene moment. Al je schrijfmomenten, alle "reparaties" van spelling- en stijlfouten, de gekke gebruikte woordjes, de ontdekkingsreis naar een passende cover, de voorbereidingen voor die dag in de schouwburg; al die spanningen vallen van je af. Eindelijk is het boek daar, de rust valt over me heen.

Maar na een aantal keren wakker geworden te zijn, besef ik dat een schrijver veel meer te doen heeft. Ik organiseer een presentatie voor mijn achterban. Welke media zal ik aanschrijven? Wat voor programma zou passend zijn en welke personen kan ik erbij betrekken? Het blijkt het volgende avontuur. Want hoe blij ik ook ben dat ik een nieuwe pennenvrucht aan de wereld heb getoond, het is nu wel zaak om die wijde wereld te laten weten wie ik ben en waarom dit boek de moeite van het lezen waard is. Als schrijver wil ik immers dat mijn boek zoveel mogelijk gelezen wordt, dat ik zoveel mogelijk mensen bereik.

Mijn mailbox toont me heel duidelijk mijn volgende opdracht. Er is een signeersessie voor me geboekt. Ik laat ook deze datum niet louter afhangen van de inspanningen van mijn uitgever. Ik wil veel en meer en dus hijs ik me weer achter mijn toetsenbord en breng ik kond aan vriend, familie en persrelaties. Ook de sociale mediatrom roer ik met veel tamtam. Met foto's van de evenementen, van mijn cover, ja zelfs foto's van artikeltjes in de kranten, probeer ik mijn enthousiasme over te brengen op mijn potentiële lezers. En terwijl het schrijversvirus om mijn inzet roept voor het volgende "schrijfseltje", vult mijn agenda zich met de volgende presentatie mogelijkheden. Een schrijver is nooit klaar.

Sonn Franken | Auteur van "De Oversteek" en "Bleke Demonen"

De Kronieken van Ginder


Deel 1 | De Oversteek

Kees is een jongeman die in het hedendaagse leven staat, maar regelmatig uit dat leven wegvlucht door het lezen van fantasieboeken. Wanneer Kees een ongeluk op zijn werk krijgt, raakt hij in coma en hij ontwaakt in zijn eigen fantasieboek waar hij tot één van de hoofdrolspelers uitgroeit.
"De Oversteek" is een boek dat zich op de tweesprong van fantasie en realiteit bevindt.
Reis door een vreemde wereld, vorm je een beeld van de landschappen en omgevingen in detailomschrijvingen en laat je leiden door de fantasie van de schrijver op deze wonderlijke ontdekkingsreis. Ontmoet de meest vreemde creaturen en sluit de wonderlijkste vriendschappen. Stel je open voor alles dat onze moderne maatschappij ontgaat.

Deel 2 | Bleke Demonen

Nadat Akam en zijn vrienden de Kwade Godin hebben verslagen, verwachten ze dat de rust wederkeert op hun wereld. Niets blijkt minder waar te zijn. Het kwade waart nog altijd rond, dit keer in de gedaante van bleke vreemdelingen die het vermogen hebben om de geest van anderen te beïnvloeden. Er is altijd hoop. Er is altijd ruimte om tegen welk onrecht dan ook te vechten. Dit verhaal toont hoe dun de scheidslijn is tussen goed en kwaad. Tevens laat het zien dat een volk niet geheel slecht kan zijn. Bedrog, machtswellust of de honger naar bezittingen overwinnen nooit voor eeuwig, onder welke deken van geloof of achtergrond je ze ook verbergt.

Het zijn vreemde mannen die de wereld willen strippen van haar geschiedenis

Godijn Publishing
Alle rechten voorbehouden 2018
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin